سند تقویت نظام شبکه بهداشت و درمان شهرستان زاوه تدوین شد.

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۳/۲۴ ۰۷:۴۴ | تعداد بازدید: 116

در جلسه ای که با حضور دکتر سجاد رحیمی مدیر شبکه بهداشت و مسئولین واحدها در سالن اجلاس ستاد شبکه بهداشت و درمان شهر ستان زاوه برگزار گردید سند تقویت نظام شبکه بهداشت و درمان شهرستان زاوه تدوین گردید

دکتر رحیمی گفت: دستیابی به اهداف سلامت بدون  برنامه ریزی و سرمایه گذاری کافی و موثر در نظام سلامت و خدمات آن ناممکن است.

دکتر سجاد رحیمی افزود: برای رسیدن به اهداف  نظام سلامت نیازمند برنامه ریزی های هوشمندانه و موثری هستیم که بتواند با در نظر گرفتن شرایط موجود ، بررسی نقاط قوت و ضعف، فرصت ها و تهدیدها و منابع راه رسیدن به هدف را مشخص نماید. به همین منظور تلاش کردیم تا با مشارکت افراد صاحب نظر و استفاده از تجربیات و دستورالعمل های گذشته سند تقویت شبکه بهداشت و درمان زاوه را تدوین نماییم و امیدوارم با همکاری های درون بخشی در طی سال های آینده به اهداف مندرج در سند برسیم.

lمدیر شبکه بهداشت ودرمان خاطر نشان کرد: مسئولین واحد ها باید با توجه به سند پیش رو و برنامه های عملیاتی ابلاغی از سوی وزارت بهداشت و درمان  به نحوی برنامه ریزی نمایند تا بتوانیم با همکاری های بین بخشی و مشارکت های عمومی در جهت رسیدن به شاخص های سلامت گام های موثری برداریم.

تصاویر خبر